در این نوشته می خوانید
سویا سبحان

قیمت فروش عمده سویا سبحان به صورت فله ای

سویا سبحان کیلویی و فله به دو صورت کیسه سبز و کیسه نارنجی در بازار کشور به فروش میرسد. بصورت تخصصی نام این دو محصول را سویای وینگر و سویای بولر مینامند.
دلیل تفاوت اندک در این سویا نوع دستگاه تولید و بافت دار کننده سویا است که در حال حاضر صرفا توسط شرکت بهپاک تولید می گردد.

قیمت فروش عمده سویا سبحان به صورت فله ای - همانطور که در تصویر مشاهده میکنید دو نمونه سویا ریزدانه وجود دارد. باید خاطر نشان کرد سویای سمت راست، سویا بولر و سویای سمت چپ، سویا وینگر میباشد.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید دو نمونه سویا ریزدانه وجود دارد. باید خاطر نشان کرد سویای سمت راست، سویا بولر و سویای سمت چپ، سویا وینگر میباشد.

خواص سویا سبحان

خواص سویا سبحان

لوبیای سویا یکی از اقلام کشاورزی می باشد که در سراسر دنیا به صورت عمده در زمین های مختلف کشاورزی کاشت و برداشت می گردد .
خواص بی نظیر سویا را نمی توان نادیده گرفت . طبق تحقیقاتی که در مورد مصرف فرآورده های سویا صورت گرفته است اگر بخواهیم در مورد خواص سویا و استفاده از سویا در زندگی روزمره صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم.

  • کمک شایانی به کاهش کلسترول بد خون میکند
  • کمک به سلامت قلب و عروق
  • پایین آوردن فشار خون
  • پایین آوردن قند خون
  • بهبود در باروری انسان
  • کمک فراوان به کاهش علائم یائسگی در زنان
  • کمک به بهبود سلامت استخوان و دندان
  • کم شدن خطر ابتلا به انواع سرطان به خصوص سرطان سینه
    یکی از معروف ترین برندهای سویا خوراکی در ایران پروتئین انسانی سویا سبحان می باشد.
    این محصول توسط شرکت صنعتی بهپاک در شهر بهشهر تولید و عرضه می گردد.
    با توجه به اینکه در فرایند تولید پروتئین سویای سبحان از بهترین مواد اولیه استفاده می شود می توان گفت کسانی که از سویای سبحان در رژیم روزانه و غذایی خود بهره می برند  می‌توانند خواص بی نظیر سویا که کمی قبل تر از آن صحبت به میان آمد را در زندگی خود به صورت ملموس حس نمایند.

انواع سویا خوراکی سبحان

انواع سویا خوراکی سبحان

پروتئین انسانی سویا سبحان که توسط شرکت صنعتی بهپاک تولید می شود در نمونه های مختلف برای مصارف گوناگون در صنعت و خوراک انسان کاربرد دارد.
اگر بخواهیم این محصول را به صورت کاملاً ساده تقسیم بندی نماییم می توانیم آن را از نظر بافت و اندازه و دانه بندی سویا به گروه های زیر تقسیم بندی کرد:

  1. سویای خوراکی کیسه‌ای
  2. سویای خوراکی بسته بندی شده

سویای خوراکی در کیسه های مخصوص و اوزان مخصوص برای مصارف کارخانجات فرآورده های گوشتی و کارخانه های مواد غذایی مختلف و همچنین مصارف انسانی تولید می گردد.
این محصول را از نظر سایز سویا و وزن کیسه به صورت زیر تقسیم بندی میکنیم

  • پروتئین سویای سبحان کیسه بیست کیلویی
  • پروتئین سویای سبحان کیسه ۱۵ کیلویی
  • پروتئین سویا سبحان کیسه ۱۳ کیلویی
  • پروتئین سویا سبحان ۱۲ کیلویی
  • پروتئین سویای سبحان کیسه ۱۸ کیسه ۸ کیلویی

همچنین سویای خوراکی بسته بندی شده شرکت بهپاک را می‌توان در اوزان ۲۰۰ گرم و ۲۵۰ گرمی با برندهایی همچون سبحان سویای توتک سویای آوین و سویای بهپاک در اقصی نقاط کشور و فروشگاه‌های مختلف مشاهده نمود.

مشخصات پروتئین سویا انسانی سبحان 12 کیلویی

مشخصات پروتئین سویا انسانی سبحان 12 کیلویی

یکی از نمونه های تولیدی سویای سبحان برای مصارف صادراتی و داخلی پروتئین سویای سبحان با کیسه ۱۲ کیلویی می باشد.
سویای سبحان ۱۲ کیلویی یکی از پرفروش ترین نمونه های تولیدی این کارخانه نه در ایران است.
از مقاصد و بازار هدف این محصول می‌توان به کشورهایی مانند افغانستان و عراق اشاره کرد. دلیل این موضوع نیز به خاطر بافت منحصر به فرد و خاص این سویا است.

سویا سبحان فله
تفاوت سویای ۱۳ کیلویی سبحان و سویای ۱۲ کیلویی سبحان در سایز و اندازه سویا می باشد.
سویای ۱۳ کیلویی شرکت بهپاک با برند سبحان در سایزهای ریز و درشت تولید می شود.
لازم به ذکر است سویای دانه درشت سبحان در کیسه های مخصوص ۱۲ کیلویی تولید و عرضه می گردد.
از آنجایی که کشورهای عراق و افغانستان علاقه شدیدی به سویا با سایز درشت تر دارند، می توان گفت بالاترین مقصد فروش سویای سبحان با وزن دوازده کیلو در این دو کشور می باشد.
همچنین این محصول یکی از مواد اولیه ای است که در صنایع و فرآورده های گوشتی و پروتئینی به دلیل جذب آب خوب نسبت به دیگر محصولات سویا جایگاه ویژه ای دارد.

سویا سبحان 13 کیلویی عمده

سویا سبحان 13 کیلویی عمده

اگر از یکی از قدیمی های بازار بزرگ تهران بپرسید که کدام سویا در ایران دارای مشتری بیشتر و کیفیت ثابت و همیشگی بوده قطعاً به شما سویای سبحان را معرفی می کند.
دلیل این موضوع نیز استفاده از مواد اولیه مرغوب در مراحل تولید سویا سبحان می باشد.
از جمله محصولات پرفروش در زمینه مواد غذایی، خشکبار و غلات در بازار تهران و شهرهای بزرگ ایران می‌توان به سویای سبحان کیسه‌ای اشاره نمود.
همانطور که گفتیم این محصول به صورت کیسه ای و فله ای و کیلویی در مراکز فروش عمده و خرده در سراسر ایران و همچنین در بازارهای کشورهای اطراف مانند عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و حتی ارمنستان و ترکیه قابل خرید و سفارش می باشد.
اگر بخواهیم پرفروشترین محصول سویای سبحان را نام ببریم می توانیم به پروتئین سویا ۱۳ کیلویی سبحان اشاره کنیم.
این محصول در سایزهای دانه متوسط و دانه ریز تولید و عرضه می شود.
رنگ اصلی کیسه های سویای سبحان ۱۳ کیلویی سفید میباشد و تنها اختلاف آنها در نوار رنگی موجود در کیسه است که به دو صورت نوار سبز و نوار نارنجی در بازار به چشم می خورد.
تفاوت این دو نوع سویا در بافت و اندازه خود سویا می باشد که اصطلاحاً به سویای سبحان کیسه نارنجی سویای بولر و به سویای کیسه سبز سویای وینگر میگویند.
اگر بخواهیم این موضوع را ساده تر بیان کنیم می‌توان اینطور گفت که سویای کیسه سبز دارای بافت ستاره ای شکل و سویای کیسه نارنجی دارای بافت کشیده تر و لوله ای شکل می باشد.

قیمت عمده سویا سبحان کیسه ای

قیمت عمده سویا سبحان کیسه ای

برای اینکه بدانیم قیمت سویای کیسه ای سبحان به چه عواملی بستگی دارد ذکر چند نکته ضروری می باشد.
اول از اینکه باید دانست بیشتر مواد اولیه سویا یعنی دانه سویا و کنجاله سویا به صورت وارداتی از گمرک های مختلف به بازار هدف می رسد.
لذا قیمت روز جهانی سویا در قیمت فرآورده های سویا تاثیر مستقیم دارد. از آنجایی که قیمت جهانی سویا در ایران با نرخ ارز رابطه مستقیمی دارد و اکنون نیز ارز دولتی را از روی محصولاتی مانند سویا برداشته‌اند، می توان گفت با بالا رفتن قیمت ارز در ایران شاهد بالا رفتن قیمت سویا نیز خواهیم بود.

سویا سبحان کیلویی فله
یکی دیگر از دلایل بالا و پایین رفتن قیمت سویا در ایران مقدار تولید توسط کارخانه های تولید سویا خوراکی میباشد.
هرچقدر تولیدکننده در ایران بتواند به راحتی مواد اولیه کارخانه خود را تامین نمایند راحت تر می تواند سویا انسانی تولید نماید. لذا سویای خوراکی نیز در بازار کشور بیشتر به چشم می خورد و در نهایت قیمت سویا نیز رقابتی تر خواهد شد.
و برعکس این موضوع را می توان به این صورت گفت که اگر تولید کننده های ما در زمینه سویای خوراکی و انسانی چنانچه در مقوله تامین مواد اولیه شامل کنجاله و بلغور سویا به مشکل بخورند در نهایت مشکل تولید خواهیم داشت. و از آنجایی که شرکت بهپاک در زمینه تامین مواد اولیه به دلیل دولتی بودن شرایط بهتری دارد می توان گفت که در این شرایط و برهه زمانی سویای سبحان بیشترین سویا ای است که در کشور به چشم خواهد خورد و شاهد بالا رفتن قیمت آن نیز خواهیم بود.
از دیگر علت های بالا و پایین رفتن قیمت سویا در ایران میزان تقاضای کشور هایی همچون عراق و افغانستان می باشد و در این چند دهه اخیر به دلیل مسائل امنیتی در این کشورها گاه مشاهده بسته بودن مرزهای این کشور ها بوده و هر زمان که به مشکل صادرات بر بخوریم قطعاً تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سویا خواهد داشت. به خصوص سویای سبحان ۱۲ کیلویی که اگر صادرات آن کم بشود قیمت آن نیز در کشور به نسبت سویای سبحان ۱۳ کیلویی پایین تر خواهد بود.

خرید سویا سبحان

خرید سویا سبحان

آیا میدانید یکی از با کیفیت ترین سویای خوراکی موجود در بازار کشور سویا سبحان میباشد؟ آیا به دنبال خرید عمده سویا سبحان فله ای هستید؟ لازم به ذکر است در این مرکز فروش سویا سبحان فله ای با بهترین کیفیت ممکن عرضه و به سراسر کشور ارسال میگردد. اگر به دنبال خرید سویای با کیفیت هستید این محصول بهترین گزینه برای خرید عمده سویا می باشد.
برای خرید سویا سبحان فله ای، سویا آوین و سویا توتک میتوانید از طریق نمایندگی فروش اینترنتی سویا سبحان اقدام نمایید و این محصول را بصورت تناژ های مختلف در شهر خود دریافت کنید. همچنین برای دریافت قیمت سویا سبحان کافی است با مشاور فروش ما در تماس باشید.

قیمت سویا سبحان فله

قیمت سویا سبحان فله

پروتئین سویا صنعتی یا همان سویا فله با نام سبحان در کیسه هایی با وزن 8 الی 20 کیلوگرمی عرضه میشود.
پر فروش ترین نمونه سویا فله سبحان کیسه 13 کیلویی است که به سویا سبحان سبز رنگ و نارنجی رنگ معروف میباشد.
قیمت حدودی سویا سبحان فله برای فروش داخل در سفارشات بالا کیلویی 29000 تومان درب کارخانه میباشد.

قیمت سویا سبحان بسته بندی

قیمت سویا سبحان بسته بندی

پروتئین سویا خانوار یا همان سویا بسته بندی سبحان توسط شرکت به پخش در شهر های مختلف کشور عرضه و توزیع میگردد. لذا میتوانید نمونه های بسته بندی سویا را با نامهای دیگر از این مجموعه خریداری نمایید.
از این نمونه سویای بسته بندی شده میتوان به سویا آوین و سویا توتک اشاره نمود که در وزنهای 200 گرمی تولید میشود. قیمت حدودی سویا بسته بندی شده 200 گرمی 8000 تومان در سفارشات عمده میباشد.