در این نوشته می خوانید
کارخانه سویا سبحان

پروتئین سویا سبحان | معرفی کارخانه و مشخصات قیمت و خرید

کارخانه سویا سبحان انواع سویا پروتئین 13 کیلویی به صورت فله و پروتئین سویا سبحان طلایی 250 گرمی که دارای مشخصات کیفیتی و قیمتی منحصر بفردی می باشند را تولید می کند. در ادامه با انواع سویا خوراکی سبحان و روش خرید آن آشنا خواهید شد.

پروتئین سویا سبحان | معرفی کارخانه و مشخصات قیمت و خرید

آدرس کارخانه سویا سبحان

بسیاری از تاجران و فروشندگان مواد غذایی و همچنین صادرکنندگان محصولاتی همچون رب گوجه و حبوبات و غلات به دنبال یافتن راه های ارتباطی جهت ارتباط با ما کارخانه سویا سبحان برای خرید های عمده می باشند.

آدرس کارخانه سویا سبحانبدین جهت این عزیزان به دنبال پیدا کردن آدرس و مشخصات کارخانه تولید کننده سویا سبحان در ایران هستند.
برای آشنایی بیشتر با تولید کننده پروتئین گیاهی سویای سبحان میتوانیم در ابتدا اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار دهیم.
کارخانه تولید کننده این محصول یکی از معروف ترین شرکت های تولید سویا در ایران می باشد که در شهر بهشهر واقع در استان مازندران می باشد. این کارخانه یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید سویا انسانی در ایران محسوب می گردد.
آدرس کارخانه سویا سبحان واقع در شهر بهشهر استان مازندران و بلوار شهید هاشمی نژاد می باشد.
لازم به ذکر است به دلیل اینکه شرکت بهپاک به عنوان تولید کننده پروتئین گیاهی سویا سبحان، یکی از شرکتهای دولتی و سهامی عام در ایران محسوب می گردد، ارتباط گرفتن با واحد فروش این کارخانه از دشواری خاصی برخوردار است.
بدین جهت برای خرید سویا پروتئینی سبحان با کمترین قیمت نمایندگی های فروش این محصول در ایران به شما معرفی می گردد و شما عزیزان میتوانید با ارتباط با واحد فروش این مجموعه از قیمت های روز سویا سبحان و دیگر محصولات تولیدی سویا در ایران مطلع گردید.

شماره تماس کارخانه سویا سبحان

شماره تماس کارخانه سویا سبحان

چنانچه برای خرید عمده و صادرات انواع پروتئین سویا به خصوص سویای سبحان به دنبال یافتن شماره تماس کارخانه سویا سبحان می‌باشید ذکر این نکته را ضروری می دانیم که به دلیل اینکه سویا سبحان در اکثر شهرهای ایران کشورهای عراق و افغانستان دارای نمایندگی‌های فروش میباشد، لذا کارخانه سبحان به صورت مستقیم نمی‌تواند محصولی را در اختیار مشتریان قرار دهد. و از آنجایی که سیاستهای اصلی کارخانه دچار تغییراتی شده است شما بایستی این محصول را از طریق کسانی که حواله فروش سویا سبحان را دارند تهیه نمایید.
بدین منظور می توانید در صفحه تماس با ما این سایت اطلاعات تماس شرکت ما را برای خرید از کارخانه سویا سبحان به دست آورید با و با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط مستقیم باشید.

خواص سویا سبحان

سویا یکی از محصولات کشاورزی است که دارای مقادیر زیادی از چربی های مفید و پروتئین برای حیات انسان می باشد.

خواص سویا سبحانپروتئین سویا دارای خواص بسیارزیادی می باشد. اگر بخواهیم به طور خلاصه شده در مورد خواص غذایی پروتئین سویا صحبت کنیم می توانیم بگوییم که تقریبا ۵۰ درصد از سویای خشک را پروتئین باکیفیت تشکیل داده است. به همین دلیل می توان از این محصول به عنوان جایگزین گوشت استفاده کرد.
از سویا در غذا های مختلف مخصوصاً در ماکارونی در کشورهایی مانند ایران، عراق و افغانستان استفاده می کنند.
مصرف سویا تعادل سطح قند خون بدن را ثابت نگه میدارد و در کاهش کلسترول بد و تری گلیسیرید بسیار موثر است.
بیماران دیابتی که در معرض خطر بیماری هستند می توانند مصرف گوشت را محدود کرده و به جای گوشت از پروتئین سویا که دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز هست استفاده نمایند.
همچنین مصرف سویا توسط خانم ها می تواند آنها را در برابر سرطان ها پوکی استخوان اختلالات عصبی و انواع بیماری های قلبی و عروقی محافظت نماید. همچنین مصرف سویا برای زنان باردار هم مفید است.

آشنایی با کارخانه پروتئین سویا سبحان

آشنایی با کارخانه پروتئین سویا سبحان

شرکت صنعتی بهپاک به عنوان تولید کننده پروتئین سویا خانوار و پروتئین سویا صنعتی با برند سبحان در کشور ایران یکی از کارخانه های شناخته شده در امر تولید پروتئین سویا می باشد. تمامی فرآیند تولید سویا از جمله روغن کشی و تولید کنجاله و تولید پروتئین سویا در این کارخانه انجام می گیرد.
شرکت صنعتی بهپاک (سهامی عام) در سال ۱۳۴۷ در اداره ثبت شرکتهای شهرستان بهشهر به ثبت رسیده است.
همچنین طبق تصمیم مجمع عمومی فوق العاده در سال ۱۳۷۳ به سهامی عام تبدیل گردیده است.
موضوع فعالیت شرکت بهپاک به استناد ماده ۲ اساسنامه عبارت است از تاسیس و بهره برداری کارخانجات پنبه پاک کنی، روغن کشی، پروتئین گیاهی و کارخانجات دیگر و همچنین کارهای تولیدی و بازرگانی، سرمایه گذاری، صادرات، واردات و انجام هر نوع عملیات و معاملات که مستقیم یا غیر مستقیم مرتبط با موضوع شرکت یعنی سویا می باشد.

مشخصات و انواع سویا خوراکی سبحان

مشخصات و انواع سویا خوراکی سبحان

پروتئین سویا انسانی تولید شده در شرکت صنعتی بهپاک دارای انواع مختلفی می باشد.
به صورت کلی این محصول را می توان به پروتئین سویا صنعتی و پروتئین سویا خانوار تقسیم بندی کرد.
به زبان ساده می‌توان گفت پروتئین سویا صنعتی همان پروتئین سویا فله است که در کیسه های مخصوص و اوزان مختلف تولید و عرضه می گردد.
همچنین پروتئین سویا خانوار نیز همان سویای بسته بندی شده است که در وزن زیر یک کیلوگرم بخصوص در وزن های ۱۸۰ گرم، ۲۰۰ گرمی و ۲۵۰ گرم با برندهایی مانند سبحان، آوین، توتک و بهپاک و همچنین سویای سبحان طلایی ۲۵۰ گرمی عرضه و تولید می گردد.
برای آشنایی بیشتر با پروتئین سویا صنعتی یا همان سویا فله می توانیم آنها را به شاخه های زیر تقسیم بندی نماییم

  • سویا سبحان ۱۲ کیلویی
  • سویای سبحان ۱۳ کیلویی
  • سویا سبحان ۲۰ کیلویی
  • پروتئین سویا سبحان آردی

هر کدام از این محصولات در شاخه ای از مواد غذایی دارای کاربرد های فراوانی است. به طور کلی در بازار ایران نمونه سویای کیسه‌ای ۱۳ کیلویی سبحان دارای تقاضا و فروش بیشتری است.
و در بازار صادراتی نمونه سویای سبحان ۱۲ کیلویی دارای فروش و تقاضای بالاتری می باشد.
برای آشنایی بیشتر با انواع سویا سبحان و نمونه های تولیدی شرکت سویا بهپاک می توانید با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید.

سویا سبحان ۱۳ کیلویی

سویا سبحان ۱۳ کیلویی

سویای خوراکی ریزدانه و میان دانه برند سبحان در کیسه های مخصوص ۱۳ کیلویی به فروش میرسد.
این محصول یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین مواد غذایی در سبد کالایی مصرف کنندگان در ایران محسوب می گردد.

سویای سبحان کیسه ۱۳ کیلویی یکی از متنوع ترین نمونه های سویا های خوراکی در ایران می باشد که در کیسه های مختلف تولید و عرضه می گردد.
ما در اینجا برای اینکه مشتریان گرامی با سویا سبحان به سادگی هر چه تمام تر آشنا شوند با زبان ساده این محصول را شرح می دهیم.
یکی از نمونه های تولیدی سویا سبحان ۱۳ کیلویی در کیسه های نارنجی رنگ تولید می شود.

به این نمونه سویا اصطلاحاً سویای بولر گفته می شود که دارای بافت کشیده تری نسبت به دیگر سویا ها است. و همچنین در بعضی شهرها دارای بازار گرمتری نسبت به نمونه های دیگر سویا است.
از دیگر نمونه های تولیدی شرکت بهپاک در کیسه های ۱۳ کیلویی، سویا سبحان ۱۳ کیلویی با نوار سبز یا همان کیسه سبز میباشد. این محصول نیز دارای دانه بندی متوسط و ریز دانه است و اصطلاحاً به آن سویای ستاره ای شکل یا سویای وینگر می گویند.
برای این که تفاوت این دو محصول را بهتر متوجه شوید می توان این موضوع را یادآوری کرد که
مواد اولیه و بلغور سویای به کار رفته در امر تولید هر دو نمونه سویا یکسان می باشد. همچنین آنالیز و مقادیر پروتئین سویای سبز و سویای نارنجی یکنواخت است. تنها دستگاه تولید سویا در این نمونه محصولات با هم متفاوت است. در نتیجه بافت سویا نیز از نظر شکل و ظاهر با هم تفاوت دارند.

خرید سویا سبحان به صورت عمده

بهترین روش خرید سویا سبحان ۲۵۰ گرمی و سویا سبحان کیلویی و فله این است است که با یکی از نمایندگان فروش شرکت یا کسانی که حواله های سویا رو به صورت مستقیم در اختیار دارند ارتباط مستقیم حاصل نمایید.

خرید سویا سبحان به صورت عمدهمشخصات منحصر به فرد سویا سبحان باعث شده تا این محصول دارای قیمت رقابتی در بازار کشور و بازار صادراتی باشد.
نمونه های ریزدانه و میان دانه و درشتسویا با برند سبحان و سویا توتک و سویا آوین دارای مشتریان داخلی و صادراتی زیادی می باشد.
بسیاری از مراکز پخش مواد غذایی و همچنین غرفه‌داران در سراسر کشور به دنبال خرید عمده این محصول بی نظیر می باشند.

همچنین بسیاری از شرکت های بسته بندی غلات و حبوبات به دنبال خرید عمده پروتئین سویا سبحان و دیگر محصولات تولیدی توسط کارخانه های متعلق به سویا خوراکی در ایران هستند.
برای یافتن بهترین قیمت عمده سویا پروتئینی سبحان می توانید با شرکت های بازرگانی مختلفی تماس بگیرید.
مجموعه ما به عنوان تولید کننده و عرضه کننده پروتئین سویا با برندهای مختلف می‌تواند بهترین نمونه سویای انسانی را در وزن های ۱۳ کیلوگرمی و ۱۵ کیلوگرمی در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

معرفی و آشنایی با نمایندگی فروش پروتئین سویا سبحان

معرفی و آشنایی با نمایندگی فروش پروتئین سویا سبحان

در سال ۱۴۰۱ با توجه به تغییر مدیرعامل شرکت سویا سبحان یا همان شرکت صنعتی بهپاک اقدامات مختلفی در زمینه روش فروش پروتئین سویا سبحان توسط شرکت صورت پذیرفت.
یکی از اقدامات مهم و البته جالب این شرکت لغو تمامی نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف کشور بود.
با اتخاذ این تصمیم بسیاری از نماینده های فروش سویا سبحان به صورت رسمی فروش این محصول را کنار گذاشتند.
لذا عزیزانی که به دنبال یافتن نمایندگی فروش سویا سبحان در شهر خودشان یا در کشور خودشان برای مصارف داخلی و صادراتی می باشند این نکته را بدانند که روش فروش مانند سابق به صورت نمایندگی فروش نمی باشد و کارخانه این محصول را در اختیار بسیاری از شرکت ها به صورت تناژ های بسیار بالا قرار می دهد.
چنانچه شما عزیزان تناژ مدنظرتان بالای ۲۰۰ تن می باشد می توانید به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط بگیرید. در صورت خرید های پایین تر مانند خرید های ده تنی و پنج تنی می‌توانید از طریق مجموعه ما اقدام به ثبت سفارش نمایید.
مجموعه ما به دلیل ارتباط گسترده ای که با اکثر تولید کنندگان و پخش کنندگان سویا خوراکی در ایران و حتی کشورهایی مانند ترکیه و هند دارد میتواند بهترین نمونه سویا را از نظر کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد دهد.

قیمت سویا سبحان طلایی ۲۵۰ گرم

قیمت سویا سبحان طلایی ۲۵۰ گرم

یکی دیگر از محصولات تولیدی و پرمصرف که توسط شرکت سویا سبحان و کارخانه بهپاک تولید و عرضه می گردد پروتئین سویا سبحان طلایی با وزن ۲۵۰ گرم می باشد.
لازم به ذکر است این محصول در کارتن های ۲۴ عددی به فروش می رسد.

از آنجایی که قیمت روز سویا سبحان طلایی ۲۵۰ گرم معمولاً دچار دستخوش تغییراتی می گردد نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.
قیمت حدودی مصرف کننده این محصول در وزن ۲۵۰ گرمی حدود ۱۴ هزار تومان می باشد. که مشتریان عمده می توانند با در نظر گرفتن حجم سفارش شان بیشترین مقدار تخفیف را از شرکت مورد نظر بگیرند.
همچنین اگر به دنبال خرید انواع سویا بسته بندی شده در وزن های ۱۸۰ گرمی و ۲۰۰ گرمی با برند های دیگری نیز می باشید و یا حتی به دنبال گرفتن نمایندگی فروش یکی از برندهای سویای خوراکی را در شهر خود و یا کشور مورد نظر خود هستید می توانید با دادن اطلاعات لازم به مشاورین فروش ما از بهترین قیمت های ما مطلع شوید.
خوشحال می شویم صدای گرمتان را بشنویم.

کارخانه و شرکت پروتئین سویا سبحان

آیا به دنبال پیدا کردن کارخانه تولید سویا سبحان در کشور برای خرید ارزانتر این محصول هستید؟ آیا قصد صادرات سویا سبحان را به کشور های دیگر دارید؟ همانطور که میدانید یکی از برند های نام آشنا در زمینه تولید سویا خوراکی سبحان می باشد که توسط بزرگترین کارخانه تولید سویای ایران به نام بهپاک به بازار کشور عرضه میشود.

کارخانه تولید سویا سبحان

برای خرید این محصول با کیفیت و معروف جهت پخش و توزیع آن در شهر خود میتوانید از طریق این محموعه اقدام به ثبت سفارش نمایید و آن را به راحت ترین شیوه ممکن با کمترین هزینه دریافت کنید.

کارخانه و شرکت تولیدی سویا سبحان

شرکت صنعتی بهپاک (سهامی عام) در سال 1347 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس گردید.
این شرکت در اداره ثبت شرکتهای شهرستان بهشهر به ثبت رسیده و بر اساس تصمیم مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ 1347/12/18 مرکز اصلی شرکت به تهران منتقل شد.
همچنین تحت شماره 13190 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.
لازم به ذکر است شرکت بهپاک در تاریخ 1373/12/21 به شرکت سهامی عام تبدیل گردید.
از تاریخ 1374/3/21 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است و در تاریخ 1392/07/21 با شماره 11184 در فهرست شرکت های ثبت شده در سازمان بورس درج گردید.
نماد این شرکت در تاریخ 1393/1/25 در بازار توافقی فرابورس گشایش و مورد معامله قرار گرفت.
با توجه به روند مثبت فعالیت این شرکت در بازار فرابورس ایران، پیرو نامه شماره 95/2/57690 مورخ 1395/11/16 فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران در تاریخ 1395/11/17 انجام و از تاریخ مذکور تا کنون معاملات سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران انجام می گیرد.
سرمایه شرکت صنعتی بهپاک در زمان تاسیس مبلغ 212500000 ریال (شامل تعداد 4250 سهم، به ارزش اسمی هر سهم 50000 ریال) بوده که طی 9 مرحله به مبلغ 320000000000 ریال (شامل تعداد 320،000،000 سهم به ارزش اسمی هر سهم 1000 ریال) افزایش یافته است.
همچنین به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1397/12/19 و در اجرای بهره برداری از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل سود انباشته شرکت های پذیرفته شده در بورس، سرمایه شرکت از مبلغ فوق به مبلغ 500000000000 ریال منقسم به 500 میلیون سهم 1000 ریالی افزایش یافته است.
همچنین ذکر این نکته ضروری است که موضوع فعالیت شرکت بهپاک عبارت است از تاسیس و بهره برداری از کارخانجات پنبه پاک کنی، روغنکشی و پروتئین گیاهی سویا و کارخانجات دیگر و همچنین کارهای تولیدی، بازرگانی، سرمایه گذاری، صادرات، واردات و انجام هرگونه عملیات و معاملاتی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم مرتبط با موضوع فعالیت شرکت تعریف میشود.

محصولاتی که هم اکنون در شرکت بهپاک تولید و عرضه میشود یه قرار زیر میباشد:

  • انواع روغن خام شامل روغن سویا، روغن کلزا و روغن پنبه دانه
  • انواع کنجاله دانه های روغنی
  • پروتئین گیاهی و آرد سویا
  • پروتئین سویا صنعتی
  • پروتئین سویا خوراکی و بسته بندی شده
  • لسیتین سویا

شرکت تولید کننده سویا سبحان طلایی

شرکت و کارخانه تولید پروتئین گیاهی سویا بهپاک انواع سویا خوراکی را با نامهای تجاری متعددی تولید و به بازار کشور عرضه مینماید.

شرکت تولید کننده سویا سبحان طلایی
برند های اختصاصی سویا خوراکی که توسط این این کارخانه تولید میشود به شرح زیر است:

  1. سویا سبحان
  2. سویا سبحان طلایی
  3. سویا بهپاک
  4. سویا آوین
  5. سویا توتک

لازم به ذکر است این نمونه از کنجاله سویا در مدلهای صنعتی و خانوار بصورت سلفون و پاکتی در وزنهای مخالف بسته بندی و آماده پخش و توزیع مشوند.

ترکیبات موجود در سویا سبحان

با توجه به اینکه مصرف سویا در صنعت و خانوار به نسبت گذشته بیشتر شده است لذا این امر ضروری بوده که مشتریان گرامی اطلاعاتی در خصوص ترکیبات موجود در سویا خوراکی نیز داشته باشند.
بدین منظور آنالیز سویا خوراکی سبحان به شرح زیر میباشد:
در هر 100 گرم سویا خشک خوراکی مقادیر زیر موجود است.

انرژی                                              7/335 کالری

پروتئین                                              52 گرم

قند                                                        0

چربی                                               3/1 گرم

کربوهیدرات                                          29 گرم

انواع پروتئین سویا

پروتئین گیاهی لیسیتین سویا از جمله محصولاتیست که از تنوع بالایی برخوردار بوده است. با توجه به اینکه لوبیای سویا گیاهی سحرآمیز بوده و میتوان از آن محصولات متنوعی تولید کرد، قابل توجه است که شناخت محصولات و فرآورده های سویا نیز ضروری میباشد.

انواع پروتئین سویا
در این مقاله قصد داریم محصولاتی را معرفی نماییم که در کارخانه های تولیدی سویا در ایران عرضه میشوند.

  • آرد سویا
  • پروتئین سویا پاکتی
  • پروتئین سویا بسته بندی شده

آرد سویا

آرد سویا با توجه به نمونه های مختلف آن به گروههای چربی دار، بدون چربی، آنزیم فعال و آنزیم غیر فعال تقسیم بندی میشود.

  • آرد سویا چربی دار: همانطور که از اسمش پیداست دارای چربی طبیعی سویا میباشد. طبیعتا این نمونه محصول از آسیاب دانه خام سویا بدست می آید.
  • آرد سویا بدون چربی: این محصول نیز نمونه ای از آرد سویایی اطلاق میشود که درصد چربی آن کمتر از 3 درصد است. میتوان از آسیاب کنجاله سویا یا سویا بافت دار این محصول را تولید کرد.
  • آرد سویا آنزیم فعال: به آرد سویایی آنزیم فعال میگویند که در مراحل تولید و فرآیند محصول حرارتی وجود نداشته باشد. لذا این محصول میتواند پرچرب باشد که از آسیاب لوبیای خام سویا بوده و هم بدون چربی باشد که از آسیاب بلغور یا فلیک سویا بدست می آید.
  • آرد سویا آنزیم غیر فعال: چنانچه در امر تولید و فرآیند آرد سویا از حرارت استفاده شود موجب غیر فعال شدن آنزیمهای موجود سویا خواهد شد. پس این محصول یا آرد سویای چربی داریست که در مرحله آخر حرارت میبیند یا اینکه خاکه سویا بافت دار شده است که از فیلترهای خروجی  و الکهای نهایی کارخانه بدست می آید.

آرد سویا

پروتئین گیاهی سویا خوراکی

کنجاله سویا پس از بازدید توسط کادر فنی و واحد کنترل کیفیت با تایید ناظر مربوطه وارد قسمت ورودی کارخانه و دستگاهها میشود.
از آنجا پس از بوجاری و تمیز کردن مجدد وارد دستگاههای آسیاب شده و بصورت آرد به دیگهای بخار هدایت میشود.
خمیری که طی این مراحل بدست می آید به دستگاه اکسترودر سویا خوراکی کمنتقل داده شده و در قسمت انتهایی اکترودر چاقو میخورد و ذرات کوچک بصورت بریده بریده شده تبدیل میشود.
پس از طی کردن مراحل خشک کن و الک سایز های مختلفی از سویا خوراکی حاصل میشود.
در این مرحله پروتئین سویا به دو گروه بسته بندی و فله تقسیم میشود.
منظور از بسته بندی سویا وزنهایی بین 100 گرم الی 1000 گرم میباشد.
همینطور منظور از سویا فله ای وزنهایی بین 8 کیلوگرم تا 20 کیلوگرم است.

پروتئین گیاهی سویا خوراکی درشت دانه
همچنین کوچکترین نمونه تولیدی از نظر اندازه ذرات که از الک اول بدست می آید خاکه سویا یا همان آرد سویا بدون چربی آنزیم غیر فعال است که در کیسه های 25 کیلویی الی 30 کیلویی تولید میشود.
لازم به ذکر است کیسه ها و پاکتهایی که برای بسته بندی سویا فله استفاده میشود نمونه پروپیلن بوده و سلفونهای سویا بسته بندی نیز معمولا متالایز میباشد.

پروتئین گیاهی سویا خوراکی

قیمت انواع سویا ماکارونی فله و بسته بندی

بسیاری از خریداران برای اطلاع از قیمت روز سویا خوراکی دچار مشکلاتی هستند. بهترین راه اطلاع از قیمت سویا و نحوه خرید عمده سویا فله ارتباط با مدیریت فروش مجموعه از طریق راههای ارتباطی ممکن میباشد.
با این وجود در زیر لیست قیمتی قرار دادیم که قیمت تحویلی سویا فله را در بعضی از شهر ها نشان میدهد.

قیمت عمده سویا خوراکی فله سبحان 13 کیلویی

سویا فله سبحان 13 کیلویی در بازار کشور از جایگاه ویژ های برخوردار میباشد. در بسیاری از شهر های کشور ملاک قیمت گذاری سویا قیمت روز سویا سبحان 13 کیلویی است.
طبیعی است که با توجه به نرخ روز سویا و اضافه شدن مبالغی مانند هزینه حمل و نقل و کارگر، قیمت نهایی محصول در شهر های مختلف نیز متغیر باشد.
خریدارانی که قصد خرید عمده و تناژ سویا سبحان و دیگر نمونه های سویا خوراکی را دارند میتوانند از طریق این مجموعه اقدام به ثبت سفارش نمایند.

قیمت عمده سویا خوراکی فله سبحان 13 کیلویی

مرکز خرید عمده سویا سبحان در ایران

آیا مرکز خرید عمده ای را در کشور سراغ دارید که بتوان علاوه بر دادن کالایی با کیفیت به شما خریداران قیمتی منصافانه نیز داشته باشد؟
همچنین بتوانید هر نمونه ای از سویا خوراکی را از طریق آن خریداری نمایید.
مشاوران فروش در زمینه خریداری سویا و محصولات سویا نکاتی را به شما عزیزان گوشزد میکنند که شاید کمتر فروشنده حتی به فکر گفتن آنها باشد.
پس به راحتی میتوانید انواع سویا مانند سویا سبحان را به راحتی خریداری کنید و از قیمت نمونه های دیگر سویا نیز مطلع شوید.

مرکز خرید عمده سویا سبحان در ایران

قیمت فروش سویا سبحان 250 گرمی و 13 کیلوگرمی

پرفروش ترین نمونه های سویای موجود در بازار و فروشگاههای موادغذایی ایران سویا بسته بندی شده سبحان و سبحان طلایی و سویا فله سبحان کیسه ای در وزن 13 کیلوگرم میباشد.

قیمت فروش سویا سبحان 250 گرمی و 13 کیلوگرمی
کیفیت سویا سبحان باعث شده تا نام این سویا نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگری مانند عراق، افغانستان، پاکستان و گرجستان و … نیز دارای آوازه خوبی باشد.
قیمت فروش سویا خوراکی سبحان بصورت کیلویی و بسته بندی را میتوان به راحتی از مدیریت فروش این مجموعه جویا شد.
با توجه به حجم بالای سفارشات از اقصی نقاط کشور از شما خریداران خواستاریم تا در این مورد کمی صبوری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم خدمات خوب و درخوری به شما سروران و دوستان همیشگی ارائه نماییم.

 

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من