در این نوشته می خوانید
نمایندگی فروش گوشت گیاهی

نمایندگی فروش گوشت گیاهی

آیا تا کنون از گوشت گیاهی در غذای خود استفاده کرده اید؟
آیا میدانید با توجه به بافت بسیار مشابهی که این محصول به گوشت قرمز دارد میتوانید از آن در غذاهای مختلف از جمله انواع خورشت استفاده نمود؟
گوشت گیاهی که به نام های دیگری همچون سویا تکه ای و سویا گوشتی شناخته میشود از جمله محصولاتی است که در کشور با برند های متفاوتی توسط نمایندگی های فروش عرضه میشود.
اگر برای خرید این محصول به دنبال پیدا کردن مرکز فروش تخصصی آن هستید میتوانید از طریق ارتباط با مدیریت فروش این مجموعه انواع گوشت گیاهی یا همان سویا تکه ای را تهیه نمایید.

نمایندگی فروش گوشت گیاهی

سویا بهترین جایگزین گوشت در رژیم غذایی

گیاه سویا یکی از قدیمی ترین نمونه های گیاه در دنیا است که از دیر باز در کشور های آسیای شرقی کاشت میشده و مورد توجه مصرف کنندگان زیادی در سراسر دنیا است.
سویا از نظر میزان ویتامینهای B بسیار غنی بوده و دارای ویتامینهای دیگری مانند ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D، ویتامین K و مقادیر قابل توجهی کاروتن میباشد.
همچنین اخیرا دانشمندان موفق شدند از لوبیای سویا نوعی آنتی بیوتیک مفید کشف کنند که که باعث از بین رفتن باکتریهای روده خواهد شد.
در ادامه با بعضی از خواص سویا همرا خواهیم بود تا بدانیم چرا سویا بهترین جایگزین گوشت در رژیم غذایی خودمان و بخصوص کودکان است.

سویا بهترین جایگزین گوشت در رژیم غذایی

خواص سویا

  1. سویا بسیار مقوی و بادگیر است.
  2. سویا مدر، ضد تب و آنتی اکسیدان است.
  3. در چین از سویا به عنوان یکی از بهترین آنتی اکسین ها استفاده می شود.
  4. شیر سویا(SOY MILK) غذای خوبی برای کودکان است.
  5. نان سویا برای مبتلایان به دیابت بسیار مناسب است. زیرا از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و ثانیا نشاسته ای که به قند تبدیل می شود در آن کم است.
  6. خرد کردن و فشردن سویا سبز و قرار دادن بر روی پوست: این برای آبله مرغان و سایر زخم ها و همچنین تسکین التهاب و قرمزی در ادرار کودکان مفید است.
  7. سویا برای افراد مبتلا به نقرس و روماتیسم و ​​همچنین برای مبتلایان به بی اشتهایی بسیار مفید است.
  8. سس سویا برای تحریک اشتها استفاده می شود.
  9. سس سویا برای از بین بردن بوی گوشت استفاده می شود.
  10. سس سویا ملین، خنک کننده و غیر سمی است.
  11. اگر خطر سقط جنین در زن حامله وجود دارد، سس سویا را به شخص مورد نظر بدهید.
  12. اگر ادرار شخص به  خون آلوده است، آن را با سویا سس درمان کنید.
  13. سویا سس برای سوختگی پوست بسیار مفید است.
  14. محصولات سویا برای پیشگیری از سرطان مفید هستند.
  15. سویا از فعالیت روده و دفع منظم سموم حمایت می کند.
  16. سویا تری گلیسیرید خون را کاهش می دهد.
  17. برای تمیز کردن شریان ها و رگهای خونی خود از محصولات سویا استفاده کنید. حتی افرادی که در معرض  ایجاد شریان های خطرناک و بیماری های قلبی هستند با استفاده از سویا و قطع گوشت از رژیم غذایی خود، به زودی تمیز و جوان خواهند شد.
  18. سویا سنگ کیسه صفرا را می شکند.
  19. سویا برای سلامتی روده و تنظیم و دفع مواد زائد بدن بسیار مفید است.
  20. سویا در معالجه سرطان روده بزرگ مؤثر است.
  21. سویا از بروز سرطان سینه جلوگیری می کند.
  22. سویا منبع غنی استروژن است و می تواند جایگزینی برای هورمون های مصنوعی در دوران یائسگی باشد. زنان در دوران یائسگی بهتر است از محصولات سویا استفاده کنند.

خرید و فروش گوشت گیاهی خورشتی در ایران

گوشت گیاهی به محصولی گفته میشود که از نظر شکل ظاهری شبیه به گوشت باشد ولی کاملا گیاهی باشد.
با جایگزین کردن گوشت گیاهی با گوشت احتیاجی با مواد مغذی موجود در گوشت نخواهید داشت. زیرا گوشت گیاهی نیز شامل مواد مغذی و درصد پروتئین بالایی است.
یکی از محصولاتی که توسط شرکت پروتئین سویا بهسوی در ایران به عنوان گوشت گیاهی به بازار کشور عرضه میشود پروتئین بافت دار سویا است.
این محصول در نمونه های مختلف و سایز های متنوع تولید میشود.
همچنین میتوانید از نمونه های تولیدی این شرکت که بصورت طعمدار هستند نیز استفاده نمایید.
جهت خرید عمده و جزئی محصولات سویا مانند سویا خورشتی که به گوشت گیاهی نیز معروف است میتوانید با مدیریت فروش ما در تماس باشید.

قیمت فروش گوشت گیاهی

قیمت فروش و عرضه گوشت گیاهی و سویا درشت دانه بستگی به قیمت روز دانه سویا خام و مواد اولیه کارخانه های تولید سویا دارد.
به دلیل اینکه در امر تولید سویا تکه ای ضایعات تولیدی بیش از حد معمول است طبیعی است که قیمت سویا درشت از نمونه های ریز آن بالا تر باشد.
عزیزانی که قصد خرید عمده سویا خورشتی و سایز درشت دارند میتوانند برای دریافت سفارش خود اقدام نموده و پس از نهایی شدن سفارش، اقدام به تولید سویا با بهترین کیفیت برایشان خواهیم کرد.
چنانچه قصد خرید سویا گوشت کیاهی در مصارف پایین نیز دارید با ما تماس بگیرید تا شما را در امر خرید سویا با راحت ترین شیوه راهنمایی نماییم.

قیمت فروش گوشت گیاهی

 

برای سفارش محصول مورد نظر خود میتوانید از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه در تماس باشید. همچنین میتوانید از طریق فرم زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید.

[gravityform id=”2″ title=”false” description=”false”]