در این نوشته می خوانید
پروتئین سویا سبحان 13 کیلویی

پروتئین سویا سبحان 13 کیلویی | قیمت سویا خوراکی فله

آیا قصد خرید پروتئین سویا سبحان 13 کیلویی و دیگر وزنهای تولیدی سویا سبحان را دارید؟ آیا برای خرید سویا خوراکی فقط به دنبال برند سبحان هستید؟
یکی از محصولاتی که امروزه در زمینه فروش محصولات سویا از تقاضای زیادی برخوردار است، سویا ریزدانه و فله ای می باشد. این محصول معمولا توسط بنکداران مواد غذایی، شرکتهای بسته بندی غلات و شرکت های تولید فرآورده های پروتئینی مانند سوسیس و کالباس از مراکز فروش عمده سویا خریداری میشود.

شرکت بهپاک با برند سویا سبحان
شرکت بهپاک با برند سویا سبحان یکی از کارخانه های موفق در زمینه عرضه و تولید این محصول در کیسه های 13 کیلویی است.
اگر به دنبال خرید سویا فله با بالا ترین کیفیت و درصد پروتئین و همچنین سویایی با رنگ روشن و باری یکدست و خوب هستید میتوانید از طریق این مجموعه اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

سویا سبحان 13 کیلویی

انواع پروتئین سویا سبحان

پروتئین گیاهی سویا با نام تجاری سبحان توسط شرکت و کارختمه سویا بهپاک بهشهر توسط دستگاههای مدرن اروپایی تولید میشود. سویا سبحان بصورت فله در کیسه های 8 کیلویی، 12 کیلویی، 13 کیلویی، 15 کیلویی و 20 کیلویی قابل عرضه و پخش است.

انواع پروتئین سویا سبحان
لازم به ذکر است سایز سویا در کیسه های مذکور با هم متفاوت است و از قرار زیر میباشد:

  • سویا سبحان کیسه 8 کیلویی: سایز این سویا درشت است و معمولا با نام سویا خورشتی یا تکه ای نیز شناخته میشود.
  • سویا سبحان کیسه 13 کیلویی: سایز این نمونه از سویای تولید شده متوسط است و در بازار با سایز ریز هم شناخته میشود. این نمونه رایج ترین و متداول ترین سایز سویایی است که در ایران استفاده میشود.
  • سویا سبحان کیسه 12 کیلویی و 15 کیلویی: در این نمونه از کیسه های سویا سبحان سویایی با سایز درشت تر از سایز سبحان 13 کیلویی ریخته میشود. معمولا سایز این نمونه محصول تقریبا اندازه نخود تا فندق متغیر است و مخصوص صادرات به کشور های عراق و افغانستان میباشد. همچنین در بازار خود ایران به شرکتهای فرآورده های گوشتی برای اینکه جذب آب بیشتری دارد عرضه میشود.
  •  سویا سبحان کیسه 20 کیلویی: این محصول در بین محصولات سویای خوراکی سبحان دارای ریز ترین سایز است. مشتریان این سایز از سویا آن را با نامهای سویا چرخ کرده، سویا پرک یا سویا کنجدی نیز میشناسند.

محصولات پروتئینی سویا سبحان

از دیگر محصولات پروتئینی سویا سبحان میتوان به آرد های تولید شده شرکت بهپاک اشاره کرد که در دو نمونه برشته شده و برشته نشده در وزنهای 25 کیلویی و 30 کیلویی تولید میشود.

سویا سبحان کیسه 20 کیلویی

قیمت سویا سبحان فله ای

قیمت سویا سبحان فله ای

قیمت سویا انسانی در بازار کشور به دو نمونه قیمت دولتی و قیمت آزاد تقسیم بندی میشود. دلیل این موضوع این است که برخی شرکتهای تولید از ارز آزاد و برخی دیگر از ارز دولتی برای خرید مواد اولیه خود استفاده مینمایند.
شرکت پروتئین سویا بهپاک برای تواید و عرضه محصولات خود از ارز دولتی استفاده میکند. به همین در حال حاضر دارای قیمتی پایین تر نسبت نمونه های سویا میباشد.
قیمت حدودی سویا خوراکی در تناژ در سال 1403 برای سویا سبحان با نرخ دولتی بین 47000 تومان الی 49000 تومان برای هر کیلوگرم است.
همچنین قیمت آزاد سویا در سفارشات بالا بین 49000 الی 52000 تومان برای هر کیلوگرم میباشد.

برای دریافت قیمت روز انواع سویا خوراکی فله و بسته بندی شده میتوانید با این مجموعه در تماس باشید.

قیمت سویا سبحان کیسه ای ریزدانه

قیمت سویا سبحان کیسه ای ریزدانه
قیمت سویا سبحان کیسه ای ریزدانه

برای اینکه بدانیم قیمت سویای کیسه ای سبحان به چه عواملی بستگی دارد ذکر چند نکته ضروری می باشد.
اول از اینکه باید دانست بیشتر مواد اولیه سویا یعنی دانه سویا و کنجاله سویا به صورت وارداتی از گمرک های مختلف به بازار هدف می رسد.
لذا قیمت روز جهانی سویا در قیمت فرآورده های سویا تاثیر مستقیم دارد. از آنجایی که قیمت جهانی سویا در ایران با نرخ ارز رابطه مستقیمی دارد و اکنون نیز ارز دولتی را از روی محصولاتی مانند سویا برداشته‌اند، می توان گفت با بالا رفتن قیمت ارز در ایران شاهد بالا رفتن قیمت سویا نیز خواهیم بود.

قیمت سویا سبحان کیلویی فله کیسه ای
قیمت سویا سبحان کیلویی فله کیسه ای

عوامل موثر بر قیمت سویا کیسه سبز و نارنجی سبحان

یکی دیگر از دلایل بالا و پایین رفتن قیمت سویا در ایران مقدار تولید توسط کارخانه های تولید سویا خوراکی میباشد.
هرچقدر تولیدکننده در ایران بتواند به راحتی مواد اولیه کارخانه خود را تامین نمایند راحت تر می تواند سویا انسانی تولید نماید. لذا سویای خوراکی نیز در بازار کشور بیشتر به چشم می خورد و در نهایت قیمت سویا نیز رقابتی تر خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت سویا کیسه سبز و نارنجی سبحان
عوامل موثر بر قیمت سویا کیسه سبز و نارنجی سبحان

و برعکس این موضوع را می توان به این صورت گفت که اگر تولید کننده های ما در زمینه سویای خوراکی و انسانی چنانچه در مقوله تامین مواد اولیه شامل کنجاله و بلغور سویا به مشکل بخورند در نهایت مشکل تولید خواهیم داشت.
و از آنجایی که شرکت بهپاک در زمینه تامین مواد اولیه به دلیل دولتی بودن شرایط بهتری دارد می توان گفت که در این شرایط و برهه زمانی سویای سبحان بیشترین سویا ای است که در کشور به چشم خواهد خورد و شاهد بالا رفتن قیمت آن نیز خواهیم بود.
از دیگر علت های بالا و پایین رفتن قیمت سویا در ایران میزان تقاضای کشور هایی همچون عراق و افغانستان می باشد و در این چند دهه اخیر به دلیل مسائل امنیتی در این کشورها گاه مشاهده بسته بودن مرزهای این کشور ها بوده و هر زمان که به مشکل صادرات بر بخوریم قطعاً تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سویا خواهد داشت.
به خصوص سویای سبحان ۱۲ کیلویی که اگر صادرات آن کم بشود قیمت آن نیز در کشور به نسبت سویای سبحان ۱۳ کیلویی پایین تر خواهد بود.

قیمت سویا سبحان کیسه ای در سال جدید 1403

قیمت سویا سبحان کیسه ای در سال جدید 1403
قیمت سویا سبحان کیسه ای در سال جدید 1403

پیش بینی می شود قیمت پروتئین سویا سبحان به نسبت سال قبل یعنی سال 1402، افزایش پیدا نماید.
این موضوع غیر قابل باور نیست زیرا شرکت بهپاک در اواخر سال 1402 توانسته است قیمت مصوب جدیدی از سازمان حمایت مصرف کننده دریافت نماید.
بدیهی است که به زودی تمامی حواله های مشتریان و سفارش شرکت های خریدار به نرخ روز و جدید محاسبه خواهند شد.

خرید عمده سویا سبحان 13 کیلویی

خرید عمده سویا سبحان 13 کیلویی

برای خرید عمده و تناژ سویا سبحان در کیسه های 13 کیلویی باید ابتدا سفارش خود را از طریق نماینده سویا سبحان در کشور ثبت نمایید. بعد از واریز وجه بهترین نمونه سوای تولیدی برای شما مشتریان عزیز بصورت نوبتی بارگیری میشود.
از طریق این مجموعه به عنوان نماینده فروش اینترنتی سویا سبحان ایران میتوانید خریدی راحت، بدون دردسر و با قیمتی پایین تر از بازار را تجربه نمایید.

قیمت پروتئین سویا خوراکی فله در سال 2024

با توجه به اینکه قیمت سویا بعضا در بازار کشور دچار نوسان میشود و نمیتوان بصورت مداوم لیست قیمت سویا را در سایت بازار سویا یاران به روز کرد، لذا از شما مشتریان عزیز تقاضا میشود که برای دریافت قیمت سویا فله و سویا بسته بندی با مدیریت فروش مجموعه در تماس باشید.

قیمت پروتئین سویا خوراکی فله در سال 98
در اسفند ماه سال 1402 قیمت سویا خوراکی فله بصورت زیر از شرکت پروتئین سویا بهسوی قابل خریداری میباشد:

  • سویا سبحان 13 کیلویی: با توجه به شهر و مقدار سفارش قیمت بین 49500 تا 52000 برای هر کیلو
  • سویا فله با برند هایی غیر از سویا سبحان: بصورت فاکتور رسمی با قیمت 46500 برای هر کیلوگرم و بصورت غیر رسمی بصورت توافقی با مدیریت فروش مجموعه میباشد.

قیمت سویا ریزدانه سبحان

قیمت سویا ریزدانه سبحان

قیمت سویا سبحان ریز و متوسط به دو صورت کیلویی و بسته ای محاسبه میشود.
منظور از سویا کیلویی همان سویا خوراکی فله است. شرکت بهپاک به عنوان تولید کننده سویا سبحان این محصول را با سایز ریزدانه در کیسه های 13 کیلوگرمی با پاکت هایی به رنگ نارنجی و سبز تولید وعرضه مینماید.
همچنین سویا ریزدانه بسته بندی شده با نامهای سبحان، سبحان طلایی و توتک توسط این مجموعه به فروش میرسد.
به دلیل نوسانات قیمتی در این مقاله میتوانیم قیمت حدودی آن را به سمع و نظر شما عزیزان برسانیم.
سویا ریزدانه سبحان بصورت فله با قیمت حدودی 51000 تومان برای هر کیلوگرم درب کارخانه به فروش میرسد.
همچنین قیمت سویا توتک ریزدانه نیز کیلویی 49000 تومان درب کارخانه میباشد.
قیمت سویا سبحان ریزدانه و قیمت سویا توتک بسته بندی شده با وزنهای 250 گرم و 200 گرم حدود 12000 تومان به ازای هر بسته درب کارخانه قیمت گذاری میشود.
تمامی این قیمتها بر اساس سغارشات بالا و تناژ میباشند.
در ضمن لازم به ذکر است جهت اطلاع از قیمتها قبل از خرید و سفارش محصول خود با واحد فروش ارتباط حاصل نمایید.
پیشاپیش از خرید و اعتماد شما مشتریان به این مرکز فروش سپاسگذاریم.